Aysenur122 Kızlar 4 aylık bebeğim 5 gün oldu yağmıyor ve kusuyor sürekli hareket ettikçe sizce ne yapmam lazım kakası yapsın doktora götürsem mi ilk defa 5 gün oldu yapmayalı
crybaby Aysenur122 benim kızım da 4 ay bir haftalık ve ikinci aydan beri çekiyoruz kaka yapmıyor doktora götürürsen 10. Günü bekle yapmazsa gel derler ve lavman yapıyorlar bende onun yerine gliserin kansuk fitil aldım doktor söyledi onu yapıyorum on günde bir . Anne sütü alıyorsa normalmiş bu arada on gün
--mommyy-- Benim kızım da yapamıyordu fitil kullanmıştım arkadaşımın bebeğinde de aynı sıkıntj vardı doktor sürekli fitil olmaz uyar poposunu demişti bende o şekilde yapıyordum çok zorlandığı zamanlar poposunu uyarıyordum rahatlıyordu
--mommyy-- Vazelini popo deliğine sürüyordum kulak pamuğunu da vazelin sürüyordum popo deliğine çok az ileri geri yapıyordum hemen zaten o esnada kaka yapıyordu sonra çok şükür düzeldi
gizembsee Kendi doktorumuz 1 çay kaşığı zeytinyağı yağının bir zararı olmaz demişti bize gene de kendi doktorunuza danışın