Ah zaman su gibi akıyorsun çok hızlısın yeni doğdu zaman büyümesini beklersin . Büyüdüğü zaman her ay göz yaşı dökersin hala aglarim ne ara büyüdü bu kadar diye eğer 0-3 aylarına gitseydim daha çok anılar çekerdim o günlerde kalmayı çok isterdim….
Çok şükür bugunlerimize el bebek gül bebek büyüyorlar sağlıkla büyüsünler.
Aslan Oğlum 10 ay 2 günlük olduk💙
Sevgili oğluma not:
Her ay büyüdükçe bana çok şey öğretin. Seninle yeniden doğdum. Seni ilk gördüğüm an hayatımın en güzel tablosuydu. Ilk ağlama sesin duyduğum en güzel sözdü iyiki varsın iyiki💙🎈