Crnblt07 bahsettiğim tüpleri bağlama olayı sezeryan doğum anında yapıp yakıyorlar artık hiçbir şekilde çocuk sahibi olamıyorsun ötekisi korumuyor dediğiniz gibi o şekilde de hamile kalan var. Doktor bana doğum anında teklif etti kabul etmedim hayat bu ne getireceği belli olmaz belki yine düşünüruz diye 😁