Crnblt07 ben şu an emzirdiüim için zylnda kullanıyorum ama 6.ayda dienille kullancam.bebekten önce d eonla korundum hep hiç yan etkisi yok aşırı iyi.umutmama rağmen hiç gebelik olmadı.bıraktıgımmgibi de hamile kalmıştım.yasmin de iyi bence.ayrıva bir haftalık ara olunca çok lişkim oldu.o arada da hap korumaya devam ediyor zaten.sizinki başka bir durum olabilir ya.hamşle olmayabilirsiniz ama velevki oldu vardır hayır diyim.çocugunuz çok küçük değilmiş zaten