Slmm2006 Mom098 Benim robotumda ömürlük süreleri oluyor. Yani sıfırlanınca tamamen parça değiştir diyor. Pahalı olmuyor parçaları. Benim ki Roborock. Bubtür parçaları yan sanayi alıyorum. Sıkıntı yaşamadım. 2 buçuk yıldır kullanıyorum.
mervekb Mom098 biz 3 yıldır aldığımız şekliyle devam, hala aynı fırça filtre duruyor. 2 güne bir de çalışır kendileri. Roborock S5
Mom098 mervekb merhaba peki bu kısımda yüzdeleri kaç sizin? Bizimde iki günde bir turboda çalışıyor ama bilemedim