Bebeğim 41 günlük. Devamlı burnu tıkanık odanın nemi Genelde 45 ve ısısı 23 geçmiyor. Her uyandığında tıkanık ve bogulur gibi oluyir. Bende her seferinde serum fizyolojik sikiyorum. Bu ara baya çekmek zorunda kaldım epey sumuk cikiyor. 18 Aralık 2 ayik
olacak dr. Gidecegiz. Sizlerinde önerirsi
var mi cok üzülüyorum