Selam anneler. Biberon emzik sterilizatörü ve aynı zamanda ısıtıcı kullanan var mı? Ben başta almamıştım ama şu an çok ihtiyaç duymaya başladım. Philips ve Chicco markaları var. He bir de kiwi var (ondan çok emin değilim) Kararsız kaldım kullanan ve memnun kalan varsa öneri istiyorum. 🍼