Torpiktospa Kızlar ya bebeğim gece 3ten sonra hep anne diyerek yanıma geliyor ve yatağında uyumuyor bidaha. Korktuğunu düşünüyorum. Yatırıyorum 10dk sonra inip geliyor anne diye. Yeni başladı bu sorun. Yaşayan var mı başka ?