[silindi] Ben ilk alt dişler çıkıyor diye biliyorum ama istisnalar olabilir tabi. Benim kızımın da üst dişi epeydir sızlatıyor miniğimi. Gönderdiğiniz fotodaki gibiydi görünümü. Salya, ısırma, bağırarak uyanma vs hepsi mevcut idi. Yaklaşık 2 haftadır belirtiler bu şekilde. Ama inci kısmı yeni göründü. Yine de hala uzayan bir diş yok ortada. Tamamen çıkması için hala vaktimiz var gibi görünüyor. Sizlere de sabır diliyorum. Kolay atlatırsınız umarım. Saygılar 💐