Kızlar merhaba , bebeğim 4 aylık, hamileyken 21 kilo aldım bunun 12 kilosu gitti hemen ama kalan kilom iki aydır aynı. Tartıda hiçbir değişiklik olmuyor yediklerime dikkat ediyorum aynı zamanda emziriyorum, henüz pek spor yapamıyorum bebekten dolayı ne gücüm ne vaktim kalıyor. Acaba artık kilom bu mu olacak yoksa hala hamilelik kilosunu vermek için zamanım var mı ? Kilo verme deneyimleriniz neler ?