omurbebek12 haftaici kızım anaokuluna biz yetişkinler de ise gittiğimiz için çok erken uyanıyoruz. Bu nedenle kızım 6.30-7 arasında kahvalti yaptırmaya çalışıyorum ama o saatte de bazen yemek istemiyor ve öyle gidiyor. Anaokulunda ise 9.da meyve saati ve 10.30 da öğle yemeği saati var bu nedenle de 10.30 ikinci öğünunu tüketmiş oluyor.
Haftasonlari da evde de aynı uyandıktan sonra ya meyve yer, ya da kahvaltı, 10-11 gibi kahvaltı yaparız maile.