EsrraZ doktora gittim diş görüyor gibiyim dedi çünkü oğlum çok göstermedi ilaç vs kullanıyoruz zaten sizlere de bir sormak istedim fazla atesleniyordan kastım da sürekli ateşi çıkıyor özellikle de geceleri 38.5 geçmedi şimdiye kadar yine de teşekkür ederim 🥰