eda54 ben oioi ürünlerine yetişemedim bimde . Gittiğimde kalmamıştı. Ama dün ebebek oioide indirim yaptı. 3 lü seti 770 liraya aldım. Hemen hemen bimle aynı fiyata denk geldi. Onun dışında bir sürü oyuncak ve meyve süzgeçi, diş kaşıyıcı, alıştırma bardağı vs aldım. Bebeğim henüz 3 aylık ama uygunkenn aldım .
Genelde ek gıda döneminde buharda pişirmek gerektiği için tencere süzgeçleri oluyor. Bir de elma rendesi işe yarıyor diyorlar. Bi de kiwinin yoğurt yapma makinesini öneriyorlar ama ben mormalde de kavanozlarda yapıyorum yoğurdu. O yüzden almayı düşünmüyorum onu. Doktor günlük yap derse alırım belki