Bty5 Spinal anestezi olmadığın için bel ağrım olmadı genel anestezi olmuştum ben. Göbeğim benimde var gitmiyor onun gitmesi çok çok zor çünkü onun tam altı biliyorsunuz kesildi içerde deri katmanları kesilip tekrar dikildi doku yığılması oldu haliyle göbek kalması çok normal o yüzden ancak güzellik merkezlerinde yok ederler onu