Oğlum iki bucuk aylik zaten kolik bir bebek memede ağlıyor.. gazı oldugunu düşünüp pat pat yaparken susmadikca emzik verirdim bazen onuda reddederdi. bugünlerde ise bu döngüde emziği direkt yakaliyor ve susuyor, diyorum heralde aç değil ama artik gece emzirmelerimde 5 dk emiyor sonrasinda huzursuzlaniyor memeyi reddediyor emzik verir vermez susuyor bu normal mi anneler? Korkum emziğin meme reddine sürüklemesi ama bir yandan emzikle rahatdığı için normal mi acaba diyorum. Konu hakkinda fikri olan varmi