Mervemrahtaha Çok normal. Merak etmeyin. Bir hafta kadar sürüp geçiyor. Özellikle emzirirken ağrı şiddetlenip soğuk soğuk ter döktürebilir. Aynılarını yaşadım, 3 normal doğum yaptım. Oksitosinin etkileri devam ediyor ki süt artsın, rahim küçülsün ve hızla toparlansın, gereğinden fazla kanama olmasın. Bu yüzden adet sancısına veya hafif doğum sancısına benzer ağrılar yaşıyoruz. Korkmayın.🙏🏻 Hayırlı olsun bebeğiniz.🌸