Busraae Kızlar merhaba 1 hafta önce sezeryan ile dogum yaptım iki gündür agrım var göbek deliği tarafında. Normal mi sizce tecrübeliler yardımcı olabilir mi ne kadar sürüyor agrılar
NurrC Busraae eğer estetikse 1 hafta sonra başında ve sonunda olan dikişin alınınca tamamen geçiyor. Benimde 1 hafta sızlama olmuştu. Dikişleri aldı hiç birşey kalmadı
Burcukaran Busraae ben birazdan doktora gidiyorum düşün 2 ay oldu doğum yapalı. Ağrıdan acıdan duramıyorum. Normaldir herhalde ama benim 1 haftalıkken de canım çok yanardı.
Badevehande Ağrılar 2 aya kadar geçmiyor dokununca bile ağrıyor ben o bant izlerini keseleyemedim ağrıdan bi türlü 2 ay geçince ağrı filan kalmadı
Busraae NurrC aaa benimde estetik ama hiç dikiş alıcam falan demedi persembe ye gel dedi sadece. Acıyor mu alınırken?