Suhedacan çok endişe etmemeye çalışın. Bunu demek kolay ama yapmak zor biliyorum. Ama uyursa uyur dediğimiz anlarda daha iyi uyuyorlar. Ben uyku eğitimi vereyim, emerken uyumasın diye ışığı açarak emzirdim bir kaç kere. Planım yatağına uykulu koyup pişş pat yapacaktım. Herşeye rağmen uyudu, yatağına koyarken uyandırmaya çalıştım uyanmadı. Benim uyku eğitimi yalan oldu tabi. Demem o ki, az endişe mutlu bebek mutlu anne 😊