asiiii224_ 1 yaşından sonra gece beslenmesi kesilebilir bebeğiniz 2 yaşında olmuş hem sizin hem bebeğinizin iyi uyuması için bırakmanız iyi olur 😇 ilk etapta gece uykuya geçerken örneğin 120 ml veriyorsanız onu 90 ml olarak verin daha sonra gece ilk uyanmasında mama vermeyin, diğer uyanmasında aynı şekil çok az verin 60 ml gibi diğer kalkmalarında da bu dediklerimi uygulayın ve birkaç güne hiç vermemeye başlayın. İlk etapta evet yine kalkacak uykuya döndürmesi zor oluyor ama sabredin bi süre sonra alışacaktır evet yine kalkar belki ama daha kolay döndürürsünüz, ben bu şekilde bıraktırdım 🌸