2 saatte bir uyaniyo deliricemm bakın saat 22;:15 uyudu 00:45 kalktı 01:05 uyudu 03.00 kalktı hep boyle 2 saatte bir emzirmektende bıktım yenidoğan bebekmi bu sanki valla dermanım kalmadi aticam şimdi kendimi camdan yeter be ne bebekler var sabaha kadar uyuyo ama bizimkiiii nerdeee bana sabret demeyin sabir mabir kalmadi 2 aylıkken boyle değildi buyudukce düzene girer dediker daha beter oldu 4.5 aylığız tam ama yok gazı asla bitmiyooo asla