sinemlily Merhaba, 45 günlük bebeğim sürekli geriniyor. Uykusunda dahi geriniyor ve sesler çıkarıyor. Çoğu zaman bu yüzden uyanıyor. Bazen kakası var zannediyorum ama yok. Zamanla azalması gerekmez mi? Bu neden olur?
Bty5 sinemlily benim bebeğim de 1 aylık sürekli olarak öyle yapıyor normal diyorlar ben Müslin kundak almıştım ona sarıyorum geceleri rahat oluyor bide masaj yapın iyi geliyor bazan bende anlayamıyorum gazı mı var acaba diyorum
lapsekiliTayfur sinemlily sinemlily benim bebeğim de öyleydi şuan 3 aylık inanın ki ben korkuyordum eşimde keza öyle yok böyle bir ıkınma kendini sıkıyordu kıpkırmızı oluyordu ağlıyordu uykusunda ama ben gazdan olduğunu ve kabız olduğunu anladığım için ona göre hareket ediyordum ilk başlarda dediğim gibi çok korktum ama sonradan alışıyorsunuz ve bir süre sonra sessizce uyuyorlar sadece zaman
maria3434 Normal canım zamnla gecıcek bende sabaha kadar yatamazdım ıkınır gıbı sesler çıkarıyordu garip garip kundak uyanmasını azaltır sadece sabır inş 🫶❤️
Goknazz Valla ben bebeğimin gerine gerine büyüdügünü farkettim oyüzden rahatsız olmazdim. Kundağı azaltabilirsin yarim kundak yapabilirsin
sinemlily Herkese çok teşekkür ederim. Ikınmaktan göbeği dışarı çıkık gibi oldu. Bugün gaz ve kaka için damlaya başlacağım. Çünkü gece uykusu olsa bile acı çekiyor gibi uyuyamıyor.
Aselzeynep61 sinemlily hiç birşey yapmıyorsun 2 yaşına kadar genelde kendiliğinden geçiyormuş geçmesae operasyonmşn5 yaşında nyasa durumuna göre daha erken
sinemlily lapsekiliTayfur çok teşekkür ederim ıkınmalarına dayanamayıp gaz damlası başladım hala devam ediyor ama kızarmıyor
lapsekiliTayfur Ha bir de kesinlikle kundak öneririm ben hala devam ediyorum her ne kadar artık istemese de kundağın arasından kollarını çıkarsa da en azından göbek kısmında sarılı duruyor sıcak tutar gazı olmaz mantığı oluştu bende
teacherblue sinemlily o sesleri at gibi derdim küçük midillim diye sevdim o ara 🤭😅😅 ama zamanla azalıyor
sinemlily teacherblue evet aynen öyle artık farklı şeylerden şüphe etmeye başlamıştım çok teşekkürler tek bana mı at gibi geliyor diye düşünmüştüm baya :)
farelikoyunkavalcisi sinemlily emerken başını geriye doğru da bayıyorsa reflü vardır bizde aynı durumdaydık doktorumuz reflü kaynaklı hırıltı gerinme ve başını geri atma olur demişti reflü yatağıyla biraz hafiflemişti
sinemlily farelikoyunkavalcisi kendi araştırmalarımla reflü olduğunu anlayıp ona göre damla ve yatakla destekledim. Kusmalar, ağlama krizleri çok çok azaldı. Ama ıkınmasa da gerinmeye devam ediyor.
lapsekiliTayfur sinemlily bende kullandım en son bıraktım fayda etmediğini düşünerek işte o zaman ıkınmalar bitti yani aslında o gaz damlası da çok etkiliyor
sinemlily lapsekiliTayfur aaa hiç böyle düşünmemiştim. Bitmesi yakın zaten şişenin ara veririm. Kusması ve hıçkırığı büyük düzeyde azaldı belki de artık 2 aylık olacak ondandır.