Merhaba benim kızımda 1 aylık bi kaç gündür aynı şekilde hırıltı vardı ve uykudan uyanıyordu sürekli, dün akşam korkarak bende serum fizyolojikle açmayı denedim bu gece çok rahatladı 🫶🏻 damla gibi az az sıkıp sonrasında duş aldırırsanız kendiliğinden akıyor burnu ❣️