mervenrresmeer Mama kullanan Deneyimli anneler kilo aldıran mama hangisi şuan aptamil presyno kullanıyorum ama değişmek istiyorum, kilo aldıran bi mama istiyorum ne almalıyım sizce
yasareblt Miracinannesi_ gaz yapıyormu bebeğim 3 aylık bende mama değiştirmek istiyorum hipp kullanıyoruz bulması zor oluyor
nzlaydn @mervenrresmeer SMA OPTIPRO öneriyorum kesinlikle hem doyurucu hem de bebeğinize kilo aldırıyo ben kullanıyorum çokta memnunum
atarepla yasareblt Bebelac gold kullanıyorum daha 1 hafta olmadı değiştireli ama memnunum gaz kabızlık geçti.
Hanabii Hippten biz memnun kalmadık. İlk zamanlar bebeğim gazlı olduğu için sma comfort kullandık Sonra gazi bitince sma optipro kullandık. Su an bebelac gold içiyor. Benim bebeğim erken doğmuştu kilosu azdı iki ayda toparladı.
Miracinannesi_ mervenrresmeer proysneo fazla kilo aldırmıyor diye biliyorum aptamilin klasik olanından ebebekte tek içimlik şişeler de var kutu almak istemezsen o şekilde alıp deneyebilirsin