ikitosbikannesiiii rabiacaaaa ben kayısı çayı içtim kayısı yedim kayısı meyve suyu içtim fayda etmedi bir de sizinkjne bakalım teşekkür ederim 😊
ikitosbikannesiiii hilal139120 ben çok su tüketirim aslında düzenli kayısı da yiyordum ama evde bittiği için yiyememistim o sırada da kabız oldum çayı da var bende ama fayda etmedi. Acile de gittim lavman verildi olmadi . Galiba son çare o şurup teşekkür ederim 😊
Lavinya222 ikitosbikannesiiii bende doğumdan sonra 6 hafta öyleydim lavman olmadan asla çıkamıyordum en son sabah aç karnına 15 tane belki daha fazla kuru kayısı yedim üstüne kefir içtim ay o kadar iyi geldi ki anlatamam
Kpssannesi ikitosbikannesiiii ama evden cikmayacaginiz bir gün için bağırsakları iyi çalıştırıyor çünkü yada akşamdan için.
Kpssannesi yasareblt emzirirken onermiyorlar sanırım ya. Birde düzensiz yemekten bence yani benimki ondan büyük ihtimal.
Haydinn ikitosbikannesiiii dulcosoft kullanabilirsin canım emziren anneler de kullanıyor bide aslında bi toz var o da hemen çıkartıyor ama ilki tabi sert geliyor onu emziren anne kullanabilir mi bilmiyorum adı magnesie calcine saba eczacı ve ya doktora bi danış