27 yaşındayım ilk kez bu sene bahar alerjisi yaşadım berbat 5 gün geçirdim, ki hiç hassas biri değilimdir bu yaşıma kadar alerji nasıl bişey bilmezdim. Yani birden bire ortaya çıkabiliyor. İkizlerimde de yumurta alerjisi var o yüzden bi dönem baya araştırıyordum. Yüksek alerjik gıdalar var mesela fıstık fındık ceviz yumurta süt soya ürünleri gibi. Pek rastlanılmayan ilginç alerjiler de duydum mesela kabak çekirdeği gibi. Yemediği halde bulunduğu ortamda yenen kabak çekirdeğinden kabarmış o derece ileri bir alerji başlangıcı yaşayıp ailenim dikkati sayesinde fark edilip (kim yemediği bir besine alerji ihtimali verir ki) yapılan testte çıkmış. Size tavsiyem çocuk doktoruna gidip alerji polikliniği için izin vermesini istemeniz. Çünkü direkt randevu alınmıyor devlet hastanelerinde. Sonrasında çocuk alerjiden randevu alıp test yaptırmanız. ( testten önce 1 hafta alerji ilacı kullanmamış olması gerekiyor zaditen damla, deloday şurup gibi) Randevu bulamazsanız tek çareniz söz konusu ürünleri tek tek denemek. Bisküvinin içerisinde ne varsa yani. Mesela kakao süt vs. Besin direkt aklınıza gelmiş ama mesela kedi köpek kuşta veya yün de olabilir bunlarla bir teması olmuş mu diye sorgulayın mutlaka. Çok geçmiş olsun umarım alerji veya önemli bir şey değildir 🙏🏻