Kızlar 6 ay kadar önce 4.5 yaşında Scottish erkek kedi sahipledik. Boşandım bu süreçte ve annemin evine köye geldim. Araç olmamasından mütevellit parazit aşıları bir ay gecikti. Kedim birkaç kere bahçeye çıktı hemen içeri aldım kucaklayıp. Burada bakımsız sokak kedileri onun başından hiç ayrılmadı. Sürekli kapının önünde beklediler. 6 ay içinde 3 kere ev değiştirdik. Yavrumun düzeni bir türlü olmadı. Mama hills tavuklu kullanıyorduk advance hindili aldım kademeli geçiyordum yarım yarım veriyordum. Bir yandan dedem vefat etti apar topar cenaze evine gittik iki gün yalnız kaldı evde. Stres de bağışıklığını baskıladı muhtemelen. Sonrasında iki kulağının yanlarında da tüy dökülmesi ve kaşımasına bağlı yaralar oluştu. Fark ettiğim anda veterinere götürdüm alerji dedi mama değiştirdiğin içindir dedi yeni mama verdi tüy çıkartan bir ilaç ve enterogermina verdi. Tedaviye başlayalı 5 gün oldu ama yaralar arttı. Gece gündüz kaşınıyor yavrum. Çok mutsuz zayıfladı göbeğinden yağ sarktı resmen. Kaşıdıkça kanatıyor. Ne yapayım bir akıl verin nolur. Çok üzülüyorum. Kendimi suçluyorum. Parazit aşısını geciktirdin parazit kaptı belki veteriner yanlış teşhis koydu diyorum. Araba yok para yok. Kaldım öylece. Kantaron yağı sürüyorum antiseptik spreyle temizleyip. Annem deseniz kediyi sokağa atma derdinde. Evde çocuk varmış çocuğu hasta edecekmiş yarasından iğreniyormuş. Önünde kaşınmasınmış. Fotoğraf atabilirsem atacağım alta. Bilgisi tecrübesi olan nolur akıl versin.