Lütfen korkutucu şeyler yazmayın ve şunu, bunu okuyun demeyin :) “ee o zaman neden anlattım?” değil mi?
İkidir çocugun çiftliğinde oyuncaklar hareket ediyor ya da ses çıkarıyor. Az evel de bebek ağladı, kitap okuyordum. Katlamıştım o ters şekilde kapandı bi anda.
Dün de yuvarlak bi oyuncagı var çıngıraklı durduk yere yuvarlandı acaba dedim minderin kenarındaydı da düştü mü vs vs. Hamileyim ve eşim 2 günlüğüne yurt dışına uçacak sabah. Zaten odamdan korkuyorum. Kv geldi dün. O içerde yatıyor. Bu vesveseyi büyütmemek için ne yapabilirim sizce? Kendi kendimi doldurmak istemiyorum.