Kızlar merhaba 10 aylık oğlum dün genci dolu gibi geldi buhar verdim son bir kaç saattir çok hapşırmaya öksürmeye başladı birden az önce burun yıkama yaptım buhar verdim uyuttum ama sanki soğuk terliyor gibi şu an uyurken ilerlememesi için ne yapabilirim 2 gün önce doktoruna sordum hırıltı yok genzi dolu sadece buhar ver dedi ama hapşuruk yoktu o zaman birde elimde zyrtec damla var bu ne işe yarıyor bir kaç ay önce yine geniz akıntısı vardı uyuyamıyordu diye doktoru vermişti uyanırsa versem mi sizce ne işe yarıyor anlayamadım