Bebeğime antibyotk kullandım ve ishal oldu gece uyurken kaka yapmıs ve büyük ihtimalle altında kalmıs erken uyudugu için farketmedm ishal oldugu içinde zaten artı yakıyor deriyi sabah Bi baktm sünnetli buarada oğlumun pipi ucu şişmiş yanları falanda şişmiş poposu kızarık çok korktum oyle görünce başına gelen varmı