Merhaba kızlar eskiden oğlumla hergün dışarı cıkartık tüm kış boyunca yaz geldi pek dışarı çıkaramadım çünkü 9 buçuk ayında yürüdü ve yürüdüğünden beri asla ama asla bebek arabasından oturmuyor ortalığı inletiyor çok hareketli bir bebek hep yürümek hareket halinde olmak istiyor yürümeden önce kahve içmeye çıkardık basbasa mama sandalyesinde otururdu şimdi asla yine oturmuyor cesaret edemiyorum avmye kahve içmeye vs. Acaba kanguru alsam onunla dışarı çıksam geç mi kaldık kanguru için 15 aylık yani büyük çocuğu olup kanguruyla gezen var mı inmek istediğinde en azından bırakırım kucağıma alacağım zaman kollarım ağrıtmaz napacağkmı bilmiyorum eşim kızyor çocuğu hava aldırmaya çıkartmıyorsun diye akşam gelince o çıkarıyor yakın yerlere geliyor bi nasıl yapacağımı bilmiyorum asla durmuyor