Bire bir aynısını yaşadım ve iki kere kadın doğum doktoruma göründüm. Arada iki kere de acile gittim. Ben doğumdan sonra idrar yolu enfeksiyonu oldum ve ilkinde antibiyotik ikinci de fitil verdi doktorum. Doğum yapalı 3 ay oldu bu hafta yine gittim. İlaçları değiştirdi. Ve bunun normal olduğunu çünkü vücut direncimin düzensiz beslenme, uykusuzluk gibi nedenlerle düştüğü için enfeksiyondan kurtulamadığımı belirtti. Umarım bu sefer geçer. Sizinde benzer bşr durum olabilir. Size de acil şifalar dilerim