Kızım 4 ay sonra 3 yaşına girecek. şu son 1 haftadır FE-LA-KET bişey oldu. Zaten biraz zor bir çocuktu şimdi ise üfffffff. 2 yaş sendromu olsun atak haftaları olsun biz hep erken girdik zaten sanırım buna da erken mi girdik yada bi sıkıntısı mı var anlamıyorum
Çığlık atarak bağırma
Bişey isterken bile bağırma mesela su istiycek su veeerrr diye bağırıyor
Ağlamaaa
Uyku bozukluğu
Gece bağırarak uyanmalar
Bi çorabı bile giydirmek bile sıkıntı inattt
Ama en zorlandığım valla çok bağırıyor çığlık ata ata gece 1 olmuş hala ayakta neyse tam yatacak sırtına bişey gelmiş kaşı dedi kaşıdım daha çok yap diye ağlama krizine girdi 😓ağlaması da normal değil anıraraak ya valla.
Baş edemiyorum artık noldu bu çocuğa ya gerçekten 3 yaş sendromuna mı girdi düzelir mi bu huyları yani yoksa ben kendimi hiç iyi görmüyorum yani.