Selam kızlar bebeğim geceleri hiç uyumuyor ya saat 10 da uykuya yatırıyorum gayet iyi uyuyo bı guzel ben tam uyku moduna geçiyorum başlıyor aglamaaya ve sabaha kadar boyle gözleri kapalı bı sağ yapıyor bı sol yapiyor işte benim yatağıma gelmek istiyor emziyorum aç değil şu veriyorum susamış değil ama sürekli bı mizmizlaniyor sağ sol yemin ederim çok tükendim çok yoruldum artık hiç bir seyide yok ama hep oyle böyle mi alisti desem değil ha bu arada gündüz uykularida güzel çok uyumuo ama saatine uyuyo ay kızlar kusura bakmayın biraz uzun oldu ama gerçekten napmaliyim bende uyumak istiyorum artık