jap mantığıma oturmayan şeyler var. Bu kız yıllardır tehdit ediliyor nasıl bu adama güvenip buluşmaya gidiyo? Kız arkadaşı her pazartesi cani pisliğin evine gidiyormuş 1,5 yıldır nasıl olurda hiç birsey fark etmiyo? Sonuçta bi insanla 5 dk bile konuşsak fikir sahibi olabiliyoruz. Ve bu iki rahmetli de birbiriyle arkadaş. İkbal tehdit ediliyor ayse neden görüşüyor. Babası açıklamasında asla konuşmuyorlardı diyor ama pis katilin annesi hiç kopmadıklarını söylüyor. Çok üzgünüm gencecik kızlar soldu gitti. Kayıp vermekten yorulduk artık. Ne yazık ki yeni nesil gençlerin düsünceleri ve savundukları fikirler cok kolay değişebilir hale geldiler. Ve Buda yanlışa sürüklüyor.