barlaskomm Merhabalar doktorumuzun tavsiyesi ile 26 günlük bebeğime maflora başlamıştık ama çok gaz sancısı arttı ve bıraktık eczacı bu damlayı tavsiye etti aldım bende yenidoğan için uygun dedi ama üstünde +3 yaş diyor yenidoğana kullanan varmı?
dryglgl barlaskomm biz de kullandık ama bağırsak sağlığı için destek gibi bir iki ay kullandık direk doğduğunda gaz sorunu yaşamadık çok şükür üzerinde öyle yazıyor çünkü ancak öyle ruhsat alabiliyorlar ama yenidoğana kullanıma uygun bir damla
Nurisko06 barlaskomm ben kullandım etki etmedi sanırım sürekli kullanımda etki edermiş yani bir kaç gün geçmesi gerekiyor bitkisel olduğu için şuan metsil kullanıyorum ilk günden etki etti
aaslanbeyy Doktorumuz bize de vermişti fakat tek başına etki etmediğini biliyorum 10-12 günde etki edecek bu yüzden sab gaz damlası da yazıyorum demişti . Sabah biga akşam sab olarak kullandık biz
mikrofon0 Bebikoluhayatim illa kullanmak için gaz sorunumuz mu olması lazım peki biogaia kullanıyorum düzenli kullandığım için bebeğimin gaz sıkıntısı varmı pek bilmiyor iki gündür bitti almadım denemek için önceki gibi gaz çıkarmadığını fark ettim
duhaegearss barlaskomm bebeğimin doğduğu ilk haftadan beri kullanıyorum şuan bebeğim beş aylık sayesinde çok rahatladı o ayni zamanda probiyotik bağırsak sağlığı için çok önemli bir damla öneririm
hanlnim barlaskomm gaz çıkarıyor da benim bebeğim kaka yapamıyordu o yüzden probiyotik aldım ben daha düzenli şimdi
ecmelinannesi37 Bio gaia damla bende kullandım kızıma yeni doğduğu zaman o kadar damla kullandım en iyisi bu etki etti doktor yazmıştı bunu kullan diye çevremde baya kullanan vardı bende memnun kaldım
balmom59 barlaskomm biz 10 gün kullandık yenidoğan zamanı Çocuğum 10 gün kriz yaşadı O günleri hatırlamak dahi istemiyorum
barlaskomm balmom59 bizim maflor kullanmaua başladığımızdan beri öyle cocugum dakikalarca ağlıyor o sebeple bu damlayı denemek istedim