Bir kere Mevlüt’te çok beğenerek giydim hem prensesimin hem de kendi abiyemi satış için ekliyorum bilen bilir tamamen işleme ben çok yüksek bi fiyata aldım ama ona göre fiyatına satıcam isteyen olursa Bursa için de elden teslim edebilirim 73 kiloydum sanırım Mevlüt zamanı boyum da 159 midi bi abiye zaten
Fotoğraf nasıl ekleyebilirim bilmiyorum isteyen w p den atabilirim