Alparslanbey_ Saat 1 ya 1 hala uyumadı 11 den beri uyutmaya çalışıyorum sinirden oturup ağladım hala uyumadı neden böyle allahım deliricem artık
layezal 18 aylık bir kız anası olarak ben de burdayım bacım. Ben hâlâ sallıyorum. Artık alıştım bu duruma mı desem sinirlerimi aldırmış gibiyim tepki bile gösteremiyorum mu desem ne desem bilemedim. Hergün aynı uyku sorununu yaşamaktan yıldım🥺😔🤧😪