nisakb Hiç korkmayın siz pimpirik yapıyorsunuzdur.
Ama kesinlikle bende çok yoruldum. Uykusuzluk vs değil de, hasta olması, başına bir şey gelmesi, onu koruma düşüncesi , beslenmesi, etkinliği, bunlar yordu beni.
Ya ona bir şey olursa ben ne yaparım düşüncesi, anne olmasam daha mı iyi olurdu acaba diye düşünmeye itiyor resmen beni