brserva29 42 beden lacivert bir kez giyildi tertemiz dolapta durmasın çok uyguna vericem kızlar grdrp hesabı : brserv16
Kelebekbocuk brserva29 günaydın olculeri de yazar mısınız acaba almak istediğim ürün ama beden de tereddüt ettim kalıplar dar oluyor genelde ya
brserva29 defmommy sıfırı 2000 civarı bişey. Ben bir daha giymem düğün için almıştım o yüzden dolapta yer kaplamasın diye ucuza veriyorum
brserva29 Kelebekbocuk valla bazanın altında onu ordan çıkaramam şu an. Ancak biri satın alırsa çıkarır yollarım. Tunik fiyatı bile değil Aslında çok düşünmemek lazım
brserva29 gulistan536_ olur tabi benim belim çok ince 38 bile giyiyorum alt taraf bol olunca. Tadilata bile gerek kalmaz belki tam olur size de