Kızlar 40 kontrolümde sinir testi alındı üstünden bir ay geçti doktorum yeni baktı sonuca enfeksiyon var dedi ve biteral vajinal fitil verdi emzirebilirsin bebeği sıkıntı yok dedi ama reçetede çok zorunlu olmadıkça emziren anne kullanamsın yazıyor ve kulanan çok kişide göremedim. Kullanan var mı acaba emzirirken kullanılır mı