Northstar28 Bugün öğlen 1.30 da oğluma iki doz menenjit aşısı vurdurduk huysuzlugu dışında ateşi yoktu ama şuan vücudu çok sıcak bu kadar saat geçtikten sonra da ateş yapar mı bu aşı ? Yoksa olacak olsa birkaç saat içinde de olmaz mıydı
likeli Northstar28 bexsero sonrası 24 saat boyunca ateş olmasa da 6 saatte 1 ayeş düşürücü vermemizi önermişti doktor. Sonradan çıkabiliyor sanırım.
izmirlibiranne Northstar28 hayır ilk 24 saat ateş bekleniyor 3 gün içerisinde de ateşi çıkma ihtimali hala devam ediyor o sebeple çok sıcaksa ciddiye alın ateşini ölçtünüz mü? Yüksek çıktıysa ılık duş aldırın ya da bizim ilk dozda olduğumuz gibi acile gidin.. Acilde özele götürmemize rağmen bir şey yapmadılar sadece müşade altında tutulmuş oldu. Yarın bende 2.dozu yaptıracağım ateşi çıkarsa ılık suda banyo yaptıracağım calpol işe yaramazsa içim içimi yiyor bu aşı beni çok yıpratıyor en zor aşı bana göre
Northstar28 likeli bugün verdim ama yatmadan önce daha 3 saat olmuştu tekrar veremedim şimdide uyuyor ne yapacağım 😞
likeli Northstar28 bebeği soyun olabildiğince ince giydirin belki soğuk su ve bezle kompres yapabilirsiniz aklıma bunlar geliyor
Northstar28 izmirlibiranne evet ya çok zor bi aşı bu bizim son dozumuz bide. Uyandırıp şurup içirdim mecbur. Ateşi 37 lerde ama vücut ısısı çok fazla o yüzden kaldırdım ilaç verdim. İnsallah sabaha kadar güzel uyur yavrum 😞 hem para verip hem çocuğumun canını yakıyorum ya
kahvepres Northstar28 hayr cnm gece en cok ateş cıkar bizim gündzleri olmzdı hic bir aşida gece ateşler icinde olurdu calpol fitil varsa evde kulan birde şurup etkisini 3 saat sürdryr fitil ,6 saat ona göre kontrl edersn gece