Bence ne çağrışım yaparsanız o olur yanınızda bu tarz şeylerden habsedilrse konuyu kapattırın aklınıza bişeyler getirmeyin dua okuyun bol bol içiniz rahat olsun korkacak bişey yok bence böyle hissetmenizi sağlayan şey çevreden duyulma hurafeler. Benim de 40 ım çıkmadı annem yok gece şunu yapma etme şöyle böyle olur dedi kaç kere susturdum doğu olabilir ama bana böyle şeyler deme korkuyorum böyle şeyler dersen aklımdan çıkmaz kendi kendime düşünüp dururum dedim