busraosmanayaz Ya annelerim bebeğim 20 günlük 3 gündür ne emiyorsa hepsini balgamlı şekilde kusuyor Hemde baya hızlı şekilde doktora da götürdüm bir şey görünmüyor dediler ama yazık bebeğim halsiz kalıyor nedendir ne yapmak lazım yardımcı olur musunuz?😔
asaletsoydangelir busraosmanayaz süt olduğu gibimi geliyor acaba Bizde o aylarda çok kusma yaşadık sag sol şeklinde yatirin mutlaka Birden bire oluyor Oğurerek geliyor kusma degilmi Mide hem genişliyor hemde bir kapakçık varmış oda oyle yaparmış doktorum söylemişti yani yemek borusu ve midenin bilmm neyi iste yaa söyleyemedim 😅
nlnmtn busraosmanayaz benim bebeğimde öyleydi balgamlı kusuyordu fazla emiyolar doyduklarini hissetmiyolar korkma bişey yok yani bende reflü olabilir mi dedik emzirip gazını çıkardıktan sonra bir süre daha dik tutuyordum sonra yatriyodum ve yatağı eğimli olsun başı yukarda kaldın ben bu şekilde yapınca kusma azaldı bebeğimde rahat uyudu kustuktan sonra emzirmedim hiç biraz sndirsin diye sık sık az az emzirmeyi dene bir de ve gazını çıkarmadan asla yatırma kusuyolar çok öyle bir de kusmasij diye bı damla var diye biliyorum kullanmadım ama kullanan var biliyorum faydasını çok görmüştü onu bı arastir istersen eczanene sor sonra doktoruna danış ilaci bitkisel damlalar
busraosmanayaz seyma51 ya ben de öyle düşündüm ama sadece emdiği sütü kusmıyır böyle yapış yapış başgamla beraber kusuyor emdiği tüm sütü doktor reflü olsa söylemez miydi bilmiyorum çocuğum uykusuz kalıyor öğürmekten
seyma51 busraosmanayaz aynısını yaşadım 1 buçuk aylık ağzından salya da geliyordu reflü dediler başka doktora götürün isterseniz
busraosmanayaz asaletsoydangelir süt ne kadar emdiyse o kadar geliyor ama işte balgamlı şekilde geliyor yapışık yapışık şekilde . Peki sizin şikayetiniz geçti mi nasıl geçti gerçekten bebişe yazık heder oldu yavrum
asaletsoydangelir busraosmanayaz geçti şükür çok emdiği için mide tutamiyor fazla istersen başka bir doktora görünün ama geçer inşallah korkma
Dnserad Benim bebeğim de 45 günlük dediğiniz gibi sürekli geriniyor. O kadar tatlı geliyor ki bana gerinmeleri özellikle uykudan uyanırken. Biz kundak yapıyoruz hatta kundaksız uyutmak imkansız gibi geliyor bana şu an.
busraosmanayaz nlnmtn bağırsak daralması varmış duvar kalınlaşması ameliyat dedi doktor yavrum çok küçük daha😭
busraosmanayaz baharkeremserra ameliyat oldu pilor stenozu tanısı koyuldu bağırsaktan mideye geçiş yerinde kapakçık daralması varmış. 4 gğn sonra 8 aylık olacağız çok iyiyiz şükür Teyzoş’u 😍
busraosmanayaz baharkeremserra yoktu kakada problem dediğim gibi 16 günlüktü şikayetimiz başladı 26 günlükken de ameliyat oldu o güne kadar aynı şekilde sadece kısma vardı şiddetli
nurkilicaybi busraosmanayaz merhaba kusmanız fışkırır tarzda mıydı şu an bende de aynı durum var inanılmaz balgamlı ve çok kusuyor :( doktorunuz nasıl anladı başka bölüme mi götürdünüz bir de kilo alımı nasıldı.
busraosmanayaz nurkilicaybi burnundan bile çıkıyordu kusmuğu emiyordu emdikten 10 15 dk sonra atıyordu hepsini 16 günlük olana kadar her şey normaldi midesi büyüdükce ortaya çıkıyormuş doktor doktor gezdik hiçbiri anlamadı reflüdür dendi taa ki oğlumun babası da aynı sorundan ameliyat olmuş kayınvalidem doktora söyleyince doktor şok oldu hemen ultrason istediler o şekilde ortaya çıktı eğer olmasaydı ve öğrenilmeseydi bi zaman sonra Allah korusun doğum kilosunun da altına düşüp kötü şeyler olabilirmiş dillendirmek istemiyorum siz anlayın işte.genelde erkek bebeklerde oluyormuş ama sizin bebek erkek mi
busraosmanayaz nurkilicaybi siz bana aklınıza takılanları sorabilirsiniz en içtenlikle yardımcı olurum bilirim çünkü o korkuyu Rabbim göstermesin inşallah bir şeyi yoktur ama böyle aşırı balgamlı vs falansa doktora gittiğinizde pilor stenozu ihtimali olabilir mi bi ultrason çektirebilir miyiz diye sorun çünkü akıllarına bile gelmiyor bu ihtimal
nurkilicaybi busraosmanayaz çok teşekkür ederim. evet erkek bebek sürekli kusuyor. Reflü şurubu verdi fakat işe yaramıyor beslendikten en geç yarım saat içinde kusmaya başlıyor. Üzerinden 2.5 saat geçiyor hala kusuyor ve balgamlı kusuyor. Napacağımı şaşırdım. Yarın randevumuz var ben de söyleyeyim. Peki çocuk doktoru mu bakıyor başka bölüme yönlendiriyorlar mı ? 😥