zlntnc 1 aylık kızım ne kadar verirsem vereyim emiyor. Aynı anda gazı geliyor aglıyor ama emmekten vazgeçmiyot fazla içtiği için kötü olmuş olabilir mi? Ne kadar isterse verin diyorlar ama bu da fazla değil mi? Aglamasını emzikle durduruyorum
defnemiraybebek zlntnc emme refleksi fazla olduğu için emer emdiği için de sindiremez ve gaz olur 1 aylık olduğu için 2-3 saat aralıkla emmesi daha iyi olur her ağladığında bence meme yerine emzik ver
gkcesrp zlntnc vala benimki 52 günlük oldu gaz vs yok çıkarıyor çok şükür kaka cıs sorunumuzda yok kılosu gelişimi de güzel çok sükür ama hep üstümde hep emmek istiyor