İyi akşamlar herkese bebeğim 5 günlük ilk doğduğunda yüzünde lekeler vardı sonra sivilce gibi vücuduna yayıldı .Şimdi de sırtından ,kol ve bacaklarında kızarıklık gelip kayboluyor.Doktor normal dedi ama kafasının içine kadar kızarıyor .Bu durumu yaşayan oldu mı yenidoğan alerjisi mi yoksa benim sütümden kaynaklı mı acaba ?