minikharika Dört gün önce sağdım buzdolabında unutmuşum buzluğa koyacaktım şimdi mi koysam ? Bozulup bozulamdığını nasıl anlarım
yenibirhikaye minikharika 3 günden fazla kalmaması gerektiği söyleniyor. Ben bir kere dördüncü güne bırakmıştım istemeden kötü bir koku olduğu için dökmüştüm. İsterseniz koklayın kötü koku yoksa ek gıdalarda kullanırsınız🌸
aaslanbeyy Ben bir kaç kere 4 gün sakladığım sütü derin dondurucuya attım kokladım sorun yoktu tabi. Sizde bakın kokusu değişmemiş ise atabilirsiniz