Kızlar herkesın baskısını kulak ardı ettim ve oglumu hıc baskılamadım tuvalet ıcın 3 yasını doldurcak artık ve ben son bır senedır hep anlatıyorum tuvaletın ne oldugnu. Kendısı hayır ben beze yapmak ıstıyorum dedıkce zorlamadım. 3-4 gun once kendı bezını cıkardı ve ben artık tuvalete gıdıcem dedı 😍🥰 ve bız 3 yasımıza beze bay bay dıyerek gırecegız. Cok kolay bır sekılde oldu hepınıze bu surecte kolaylıklar dılıyorum ✌️😍😍