Eltim 4 aylıkken yemek falan yaparken en fazla 30 dk şeklinde koymuş allaha şükür çocuklarında bir şey yok bana da koy dedi benim bebeğim de 3 aylık bizim için çok erken ama siz de sanki 15 20 dk koyabilirsiniz gibi ama çok koymayın yine ne olur ne olmaz