kimbumadam kaya97 15 aylık sadece kuruluyorum ama küçükken sadece dışını temizliyordum içi kalıyodu öyle
defnemiraybebek kaya97 temizlemiyorum kiri gelince şöyle elimle alıp devam ediyorum hiç kulak pamuğu falan kullanmadım