mirahamit Bebeğim 3 aylık ve diş etinde beyazlaşma olmuş diş çıkacak gibi normal bir durum mu acaba bilgi verebilir misiniz ?
maria3434 mirahamit 3 bucuk aylıkken yeğenim çıkardı Benim kız yedi aylık hala çıkarmadı normal Her bebeğin gelişimi farklıdır
tunasmom1 Bizimkide uzun zamandır alt diş etinin ön tarafında 2 beyaz çizgi gibi bişey var ancak bir gelisme yok hem şişip kızarır diye düşünüyorum